This page is for fun only - Images are saved from Internet copyrights are reserved with them. Powered by Blogger.
Showing posts with label Fun. Show all posts
Showing posts with label Fun. Show all posts

Saturday, October 5, 2013


Sex me bharpur maza kese le ? kya tareeka apnaye ? tips in urdu in hindi



Kai wife husband (miya biwi) is baat ki shikayat karte he ke unhe mubashrat, sambhog karne me, sex me ab  pehle jesa maza nahi aa raha he. wese iska jawab ya ilaj poori bimari ko samajh kar hi diya ja sakta he. lakin ek aam usool hum yahan byan kar rahe he.wo ye ke :-
“Jab bhook lagti he tab sookhi roti bhi achchi lagti he.”
Ek choti si kahani se is baat ko samjahne ki koshish kre :-
Ek badsha tha jo apne ladke (son) ko sehatmand, tandrust, healthy dekhna chata tha. Usne uske Bete ke liye khane pine ka kafi intezam kar rakha tha lakin beta tandrust nahi ho rahata. Lakin is ke muqable me ek aam mazdoor shaks ka ek beta tha jo bada tandrust aur sehatmand tha. Badsha ko jab isbare me pata chala to usne us shaks ko bulwaya aur maloom kiya ke uske ladke (balk) ki sehat ka raaz kiya he. wo apne bete ko khane me kon kon sa umda laziz aur achcha khan khilata he.
Mazdoor admi bada preshan hua ke badsha ko kiya jawab de. Lakin jawab to dena tha to us mazdoor ne kaha ke “janab me iska jawab dene ke bjaye wo chiz aap ke bete aur aap ko khilana chta hun. Isliye kal humare yahan aapki dawat he.”
Badsha aur uska beta tyyar ho kar us mazdoor ki dawat me gaye. Jab wo mazdoor ke yahan gaye to mazdoor ne unhe apne ghar me bethaya aur kha ke “janab muaaf karna khane me zara thodi der he. khana tyyar ho raha he. khane me murgh musllam, chicken biryan he tohda waqt to lage ga.”
Badsha ne kaha “koi baat nahi intezar karlenge.” wese bhi abhi zyad bhook nahi lag rahi he.
Lakin kafi der baad bhi khana tyyar nahi hua badsha aur uska ladka bade preshan hone lage unhe aab bhut zor ki bhook lagne lagi thi.
Istarha phir mazdoor ne thoda aur wait karne ko kaha aur badsha ne jawab diya ke “jnab ab to bhook bhut shiddat se tez lag rahi he ab to aap jo bhi ho le aau.”
Mazdoor ne forn sada roti aur piyaz lakr samne rakhdi. Badsha aur uske bete ne sada sa khana bade maze lekar khaya aur pet bharen ke bad bade khush huye.
Lakin ab khana ban chuka tha aur mazdoor murgh-musallam, chicken biryan lekar aya aur samne rakhdiya. Badsha aur uske bete ka pet bhar chuka tha unki bhook khatam ho chuki thi unhone kaha ke “nahi ab iski zarorat nahi humne pait bahar kar kha liya he. aur bada mazedar khana tha bada maza aya.”
Bas…..mazdoor forn bola “huzor ye hi wo tarkib aur yehi wo khana he jo me apne bete ko khilata hun ke jab bhook lagti he to khate he isiliey jo bhi khate hain usme bada maza atahe aur sehat bhi banti he.
{key word : sex health medicine woman kitchen best eating food for child health and sexy healthy}
To jnab ye chota sa usool aap sex me sambhog me mubashrat me apni biw, patni, wife ke sath istemal kare ke jab sex karne ki ichcha, tamnna dil se aur andar se uki khuwahis ho tab hi sex kare phir dekhe us sex me aap ko aur aapki biwi ko kitna maza ayga.












Sex me bharpoor maza lene ka ek chota sa usool


Enjoy Sex with Ex 100% Pure and Simple


aurat ko jald thanda yani farigh kaese karen sex jankari



Aurat ko jald thand karn kai logo ke liye bhut mushkil ho jata hai kunke wo jald thande ho jate hai.
aourat ko jaldi thanda karne ka matlab he us ki sex khuwaish puri karna is ke liye jab bhi aap sex shuru kare niche diye point ka khyal raken.

sub se pehle to ye ke jab biwi se sex karna ho to apne dimag me pehle se sex ki bate na lain. yani sex ke bare me sochne se aapki mani patli ho jaygi aour aap jald farigh ho jainge.
sex shuru karne se pehle aap peshab se faigh ho jain, sex shuru karte waq biwi ko der tak payar karen use kiss karen uske pistan ki nippal ko chume choose agr dhood ata ho to dhodh munh me na jane de, halke hath se uski sharmaga yani uski khas jaga par der tak masle.
pure badan ko der tak masle kiss kare is beech aap apne aap ko cantrol me rakhe. aap ke dimagh me ye hona chiye ke me abhi jo pyar kar raha hun wo sirf biwi ko garm karne ke liye kar rah hun is tarha aap ki biwi jaldi garm ho jaigy our jab wo jaldi garm hogi to phir wo tahnddi yan farigh bhi jaldi hogi.
uske hath se apni sharmga ko masalne na de, halka halka hat laga kar hta de agar wo aapne hath se aapki sharmga ko masle gi to phir aap jald garm ho kar jald thande ho jainge.
jab aap apni biwi se suhbat kare to us ke kapde ek ek kar ke utare lakin aap khud apne pure kapde baad me utare khas tor se uderwear bad me utare.
jab aap ki biwi puri tarha sex ke liye taray ho jai yani garm ho jae to phir aap us ki jaga me apni sharmagh dale lakin foran se hile nahi dalne ke baad kuch der bagair hile lete rahe. phir thodi der baad dhire dhire hile.
apni mani ko foran se nikalne na de iske liye aap ek prktis aam tor se kar sakte hain wo ye ke jab bhi aap peshab kare to ek dam se ruk kar phir chode phir ek dam se rokar phir chode is se aap ki mani rokne ki taqat badh sakti hai.
sab se important baat ye hai ke aap shuru se hi apne aap ko cantorl me rakhte hue sex kare is tarha aap apni aurat ko jaldi thand kar sakte hain.

Tips for High Voltage Sex power - Ferrari Power



Aksar nae dulha dulhan is swal ke bare me janna chate hain ke sohagraat ka islami tareeqa kya hai?
chand point me suhgraat ka islami tareeqa aap ke samne pesh hai.

  • shadi ke baad jab biwi se pehli mulaqat ho to salam zaroor karen.
  • aourt our admi dono ko chaiye ke wazo karle.
  • suhagraat ki raat nikah hone ki khusi me aap bhi 2 rkaat namaz shukrane ki ada karen our apni biwi ko bhi talqeen kare.
  • jab suhabat yani sex karna shuru karen to bismillah zaroor padhen.
  • mubashrat ya suhagraat ke roze khusbu lagan bhi behtar he, mubashrat se pehle khusbu lgana aap s.a.w.s. se sabit hai.
  • jab suhbat kare to pori tarha barhna yani nagge na hon.
  • suhagrat ke muqe se apni biwi ke sar par hath rakhar padhi jane wali dua kisi arbic kitab me dekh kar yad karele ya dekh kar padhe.
  • suhbat karte waqt jab inzal yani mani bahar nikle to us waqt ki duaa bhi yad karle.
  • is baat ka bhi khayal rahe ke aisa zaroori nahi hai ke shadi ki raat sex karna zaroori hai. na karege to bhi walima ho jaega.
  • suhbat karne se pehle apni biwi ko iske liye payr se tayar kare zor zabardasti na kare.
  • suhbat se pele apni biwi ko tayar kane ke lye aap use pyar kare, zabaan ko bhi choos sakte hai, pistan ko bhi masal sakte hain coom sakte hain, choos bhi sakte hain (lakin dhood munh me na jaye).
  • pehi raat me aksar log fajar ki namaz chod de te hain aisa na kare balki raat se hi subha fajar me naha ne ka intzam karle.
  • tohfa dena aam tor se acchi baat hai to is raat bhi apni haisyat ke mutabiq tohfa de.

suhagraat ka islami tareeqa : shadi ki pehli raat urdu and hindi



  1.  suhabt yani sex karne se pehle bismilla zaroor padhni chaiye.
  2. khubsurat aurton ka harwaqt dimagh me khyal lana, sexy kitabo yan navel ya  website or video ka dekhan suratinzal yani sheegraptan matlab sex me jaldi thanda hone ki bimari, juryan ki bimari paida karta hai.
  3. kisi ghair fitri tariqse sex karna our mani nikalte waqt use roke hi rakhna suzak nam ki bimari paida karta he.
  4. Janbat ki halt yani sex ke bad gusal karne se pehle ghiza khana nisyan yani bhool ka marz paida karta he.
  5. suhbat yani sex kam karna hi behtar hai wo isliye ki jo qeemti cheez sex karne me kharch hoti hai wohi mard ki zindagi ki qeemti chiz hai.
  6. sex me jald farigh hone se bachne yani der tak sex karne ke liye khatti cheeze zyada na khana chiye.
  7. bukhar fiver ki halt me sex se bachna chaiye.
  8. sex ke baad koi murghan wa meethi ghiza shad anda ya koi halawa mewa waghiara kalene se quwwate bah kamzor nahi hoti.
  9. zor se paishab ane ki surat ya latrin zor se aane ki halt me sex nahi karna chaiye.
  10. bhare pait suhbat nahi karni chaiye.

sex karne ke liye best tips hindi or urdu me


Q. kya koi muslim biwi mouth sex kar sakti hai ?
A. is swal ka sahi jawab to koi alim hi de sakte hain lakin jaha tak mere ilm ka mualma hai to ye apne aap me ek behuda aour gandi baat hae our la hasil baat he.
hadis me maine ye to padah hai ke muslim biwi apne shohar se apni zaban ko choswa sakti hai. matalb ye ke zaban zaise saf cheez ko to choosa ja sakta hae jis se aourat sex ke liye asani se tayaar ho jay.
is se ageh badh kar mene ek alim ke hawale se ye bhi suna hai ke khawind apni biwi ke boobs yani pistan matal breast ko choos sakta hai lakin doodh hlaq me na jaye.
yani agar koi aourat doodh wali he to admi ko ehtiyat karna hoga.
lakin internet ke is dor me sex video movie film our kitabe padhne our dekhne ke baad angrezo ka ye tareka ke mouth se us gandi jagah ko choosna our chatane ke bareme insan sochne lagata hai.
lihaza mouth sex yani munh se sharmgah ko choosna sahi nahi lagta he. 
sex me bhi islam paki our shrmo haya ka khyal sikhata he. hewano ki tarha sex nahi karna chaiye balki insano ki tarha sex karna chaiye.

Kya Muslim Ladkiya Mouth Sex Karti hai ???



muhale me ek khoobsurat beautiful girl bhut mashoor thi uski jawani our khoobsorti ke log diwane the. wo apni ada se logo ka diljeet leti jobhi use dekhta dekhta hi rehjata tha goro gora rang best figar our apne aap me wo khud sexy girl thi.
gharwalon ne use use in bato se mana kiy ke wo in chkkaro me na padh lakin jawani ki masti me wo mast thi aur use kisi ki parwah nahi thi.
logo ne uski khoobsoorti our sexy ada ki waja se bhut se gift diye aour age peech hote rahe.
lakin ek din achnak use infection ki  bimari ho gai, chaira kala padhne laga our uski khoobsurti me kami ane lagi bas phir kya tha jo bhi ladke use sexy our sex karne ki nigah se dekhte the dhire dhire wo sab use chodne lage our wo akeli padhti chali gai.
akhir kar hal ye houa ki uski khoobsurti khatm hogai our uske chane wale doosri larkiyon ke paas jane lage use bimari me koi dawa dene wala tak nahi tha.
phir use apniu galti ka ehsas hua use samjh agya ke sexy bankar rehne me waqti fayda hai agar wo pak saf our nek bankar rehti to us dono jahan me fayada milta. ye ek video hai sex ke bare me

sexy ladki ki sexy story ek kahani hindi urud me


muslim ladki ko suhagrat me apne shohar k sath kaise peas aana chahiye



suhagraat me koi ladki kaise paisha aye?
aap ko apne shohar ke sat suhagrat me sharmo haya ke sath pesh ana chaiye lakin iska matalab ye nahi hae ke suhbat yani sex karne me uska sath na de balki sharmo haya ke sath sex karen our apne shohar ko apni khwaish puri karne de.
shohar ko aisa bhi na lge ke ye besharm ladki hai ya doosri zaban me chaloo ladki hai balke use lagna chaiye ke iske sat pehli bar sex kya ja raha hai.
shohar ko kamre ki light band karne ka kahen.
shohar aap ke kapde utare to use utarne de bra yani banyan utare to utarne de shalwar utare to utar ne de our apke pistan (boobs) ko choose to choos ne de yani ye ke jo bhi shoar sex karne ke liye kare karne de lakin agar galti se wo aap ke piche wali jaga (gaand) se karne ki koshish kare to use mana karde, han peeche se age wali jaga (chut)me kare to galat nahi hoga.
aam tor se ladkon ko ladki se first time sex karne ki ye baat mashoor hai ke ladki ki sharmaga se khoon nikalta lihaza kuch aisa muamal kare ke shohar ko khoon na nikalne ki surat me kisi tarha ka shaq na ho.
apne shohar ko khoob pyar karne de.
jab wo aap ke pas aaiye to aap salam kare.
unki har achchi baat me han yani razamndi zahir kare.
apni sharmgha ki safai our apne aap ki safai ka khayl rakhe.
shohar ke samne hamesh tayyar rahe yani ban-sawanr ka rahe.
aap ki pichli zindagi ke bare me agar shohar koi swal kare to aise koi bhi baat na zahir kare jo use galat lage jaise pichle kisi pyar muhabbat ke chakkar ya kis ladke ke apke piche padhne ke bare me koi baat agar aap se judi ho to use bikul bhi zahir na kare har hal me is baat ko chopa le. wese ek achchi muslim ladki in baton se door hi rehti hai.
suhagrat ki bate doosre din apni saheliyon ko na btain ye islam me mana hai. besharmi ki baat hai.

Aur Dusre Majhab ki ladkiyaan bhi sharmo hay ke saath pahli Baar sex kae aur darenahi kisi bhi chiz se 

Kahte hai JO darr Gaya wo mar hi gaya samjho ! 


Msza har chiz me ha galib bas karne ki niyat rakh 
Dhkka jara zor see ho ki Ansuo ki sirat ho 
Lamba na ho to koi baat hi nahi 
Piche ko bhul kar jara aage ki soch ..

Kahte hai khade lund pe dhokha hai agar 
To dabi chut pe nishana laga ,
Jab dekh le ki mera ight ho gaya hai 
To haaatho me leke de use 100 kode ki Saza 

Na zamaana chahega ki wo tujhe Chode 
Tere Karam hi use uksayenge ye hi tu  soche
Pyar kaha kisis ka kya pura hota hai 
Jab Raat me koi Pakad pakad ke Soye  


muslim ladki ko suhagrat me apne shohar k sath kaise peas aana chahiye


Quwaat-e-bah yani Sex power ka kam - zyada hona



Sex power esi cheez he jo har shaks me alag alga hoti he. sex power kisi ksi me bhut zyada hoti he kisi me bhut kam. lekin aamtor par mard me ourat ke muqable me kam hi hoti he.
sex power se yanh murad wo taqat he jo mard ourat me humbistari ke liy honi chaiye. lekin admi me ye quwat kam ho our ourat me zyada  to is soorat me aksar ourt ko wo sukoon hasil nahi hota jo hona chaiye. ye ek khatarnak kandeeshan hoti he. ek bimari jisko histerya kehte hain wo isi surat ki wjah se paida hoti he ki jab mard ka inzal yani jaldi farigh hona bar bar hota he oru ourat ka inzal yani wo farig nahi ho pati to chedh chedha pan yani ek becheni rehjati he jiski wjah se ye bimari paida ho jati he.

Sex power me kami ki wjah?

  •  bachpan hi me sex ki bori aadat me padh jana aor galat tareekon se mani ko kharij karne se sex power me kami ki ek wjah bnjati he.
  • aksar shadi shuda lgo me bhi ye kami zyad humbistari karne ki wjah se bhi sex power kam ho jata he.
  • kam kaj ki fikar, kisi pareshani me padh jane ki wjah se bhi humbistari ka dil nahi hota is surat me bhi sex power kam mehsos hot he.
  • gandi filmo oru behuda cheezo ko dekhte rehne se bhi ye power kam ho jata he.
  • har waqt ourton ka khyal sex ki bate karte rahen se bhi sex power kam ho jata he.


Sex power ko kese bdhaya jay?


  • quwwatebah yani sex power ki kami ko door karne ka sabse asan our acha tareeqa ye he ki dwa ke muqable giza yani khne peene ki cheezon se is kamzori ko dor kya jai.
  • ap sallahu allhi wasllam ke kai ahdees sehat ke talluq se majood hain jo is quwwat ke liye bhi kargar he.
  • sabse pehle to buri oru gandi bato se door rha jay, women, girl yani arto ke gande khyalat se dor rha jay.
  • apni niga ladkiyon par dalne se parhez kya jay.
  • msaledar khana ke istemal kam hi kya jaye.
  • humbistari zyada na ki jay, jab khwaish zyada ho tabh hi ki jay.
  • rozana biwi ke bilkul kareb na soya jaye. pas sone se sex power me kami paida ho ne ki wjah ban sakti he kun ki razana pas sone se humbistari ki zyadi ho jati he.

Quwaat-e-bah yani Sex power ka kam - zyada hona


What is Eahtlam?




Raat me agar mere khwab aaye tumhe to samjhna Night Fall ho hi gaya!


"Ehtlam is an urdu world it means nightfall". Rat me "gande khwab " ane ke bad mani ke nikl jane ko ahtlam kehte hain. agar kisi shakhas ko month me 2 or 3 bar ahtlam ho to ye koi bimari nahi he lakin zyada bar hona ek bimari he. wese ahtlam isliye hota he ke jab hamare jism me mani banti he to wo ek jagha jma hote rahti he jab wo zyada ho jati he to is tarha need me bahr nikl jati he. lakin agr ye zyada yani bar bar nikle to ise ek bimari mana jata he. 
Ahtlam yani rat ko need me mani ke niklene se bachne ke liye in tips par dhyan de.
  • Dahini yani sidhe hat ki tarf karwant lekar sona sunnat he. is se ahtlam bhi kam ho ta he.
  • Rat ko sote waqt paishab kar ke sona chaiye our subha jaldi uthne ki adat se is bimari se bach ja sakta he.
  • Zyada narm gaddo par sone se bache. 
  • Blue yani "sexy movie" na dekhe gandi bate ladki yon ke bare me zyada sochne se ye bimari badh jati he isse bache.
  • Sote waqt garm doodh na piye hlka garm ya thand doodh piye.
  • Qabz yani latrine rozana saf na hone ki wjah se bhi ahtlam hota he. 
  • Qabz door kare, our zyada garm cheeze na khain.
Inshallah ummid he ke in tips par amal karne se ahtlam ki bimari me faida hoga. 

What is Nightfall ??? Wy it happens


Suhagrat yani shadi ki pehli rat



Shadi ke bad pehli rat jise suhagrat bhi kaha jata he har ek ke liye bhut hi khas raat hoti he. iss rat ke bare me naye dulha our nai dulhan ke dil me kai swal uthte hain.

Pehli raat, shadi ki our zindgi ki bahut khas raat
 nujawan ko chiye ke wo shadi ki pehli raat ko suhbat yani sex karne ko zaroori na samjhain our na hi iske liye zid kare. shadi ki pehli raat pyar our muhabbat ki bate kare, ek doosre ko pehchanne ki bate ki jaye, biwi ko apne bhrose me lene ki koshi kare yani wo ye samjhne lage ki mere shohar sir jism se nahi balki mujh se muhabbat karte hain.
  • Shadi ki pehli yani sohagraat kai naujwan sahi tareeqe se suhabat nahi kar pate hain our mayoos ho jate hain.
  • Shadi ki pehli raat sex karna koi zarori baat nahi he ye aap par he ke aap chain to pehli raat suhabat na kare sirf pyar bhri baton se apni biwi ke bharose koi jeete.
  • Pehli raat sex karte waqt kai noujwano ki wo khas jgah (ling) sahi khda nahi ho pata jiski wjah se wo mayoos ho jate hain. mayoos na ho shuru shuru me aisa ho jata he.
  • Pehli raat jis jagah aap ka room ho us jagah aap ko aur aap ki biwi ko pura ye bharosa ho na chaiye ke koi dekhne wala nahi he, is tarha wo itminan se sex ke liye tayyar ho jaigi.
  • Aap ye sochiye jis room me nai jagah nai ek anjan admi yani us ke shohar ke samne biwi ko kapde utarna hon wo jgah bilkul itminan wali ho na chiye. yani room ke paas kisi ko aap ki awaz ya khat-pat ki awaz pauhnch rahi ho to aapki biwi sharmaye gi suhabat sahi tareeke se nahi ho payga.
  • Apni biwi ko pehli raat ek behtreen sa Tohfa (Gift) zaroor dain.
  • Apni biwi se zindagi ke pichle mamle ke bare me bate karna theek nahi he yani kuraid kuraid kar koi galat bare me puchna nahi chiye. jo beet gaya use yad na kare jo age aanaa he uski bat kare.
  • Ek khas baat jo bahut aam he wo ye ke pehli bar ourat se suhabat karne par ourat ki us jagah par khoon nikalta he jab ke ye baat bilkul galat he. aisa hona zaroori nahi our aisa kam hi hota he. uski wjah ye he ke har ourat ki usjaga se khoon nahi nikalta he kunki agar bachpan me zyada bhagdod khelne kudne se wo bariik jhilli jo ourat ke khas muqam par hoti he wo phat jati he. shadi ke waqt pehli bar suhabat karne par kisi kisi ko bhut zyada taklif hoti he, kisi ourat ko bhut mamooli sa khoon nikl bhi jata he jo kai bar dikhai nahi deta ye baate tajurbe kar hakeem our Doctor ki he jin ke paas sabhi tarha ke case ate hain.

Feeling of First Night................Awsome