This page is for fun only - Images are saved from Internet copyrights are reserved with them. Powered by Blogger.

Saturday, October 5, 2013


aurat ko jald thanda yani farigh kaese karen sex jankari



Aurat ko jald thand karn kai logo ke liye bhut mushkil ho jata hai kunke wo jald thande ho jate hai.
aourat ko jaldi thanda karne ka matlab he us ki sex khuwaish puri karna is ke liye jab bhi aap sex shuru kare niche diye point ka khyal raken.

sub se pehle to ye ke jab biwi se sex karna ho to apne dimag me pehle se sex ki bate na lain. yani sex ke bare me sochne se aapki mani patli ho jaygi aour aap jald farigh ho jainge.
sex shuru karne se pehle aap peshab se faigh ho jain, sex shuru karte waq biwi ko der tak payar karen use kiss karen uske pistan ki nippal ko chume choose agr dhood ata ho to dhodh munh me na jane de, halke hath se uski sharmaga yani uski khas jaga par der tak masle.
pure badan ko der tak masle kiss kare is beech aap apne aap ko cantrol me rakhe. aap ke dimagh me ye hona chiye ke me abhi jo pyar kar raha hun wo sirf biwi ko garm karne ke liye kar rah hun is tarha aap ki biwi jaldi garm ho jaigy our jab wo jaldi garm hogi to phir wo tahnddi yan farigh bhi jaldi hogi.
uske hath se apni sharmga ko masalne na de, halka halka hat laga kar hta de agar wo aapne hath se aapki sharmga ko masle gi to phir aap jald garm ho kar jald thande ho jainge.
jab aap apni biwi se suhbat kare to us ke kapde ek ek kar ke utare lakin aap khud apne pure kapde baad me utare khas tor se uderwear bad me utare.
jab aap ki biwi puri tarha sex ke liye taray ho jai yani garm ho jae to phir aap us ki jaga me apni sharmagh dale lakin foran se hile nahi dalne ke baad kuch der bagair hile lete rahe. phir thodi der baad dhire dhire hile.
apni mani ko foran se nikalne na de iske liye aap ek prktis aam tor se kar sakte hain wo ye ke jab bhi aap peshab kare to ek dam se ruk kar phir chode phir ek dam se rokar phir chode is se aap ki mani rokne ki taqat badh sakti hai.
sab se important baat ye hai ke aap shuru se hi apne aap ko cantorl me rakhte hue sex kare is tarha aap apni aurat ko jaldi thand kar sakte hain.

Tips for High Voltage Sex power - Ferrari Power

Views:


Category: ,

0 comments:

Post a Comment